De fleste af jer har nok hørt om serien “Girls” med denne bog har du nu mulighed for at lære pigen bag serien lidt bedre at kende.

Handling..
Bogen handler om Lena Dunhams belyser hun de ting som hun har gjort for at komme frem i livet, hun lukker også os ind i de ting, som hun har erfaret ikke var den bedste vej at gå. Vi følger Lena Dunhams erfaringer med sex, med familien og med karierens op og nedture.Altid med et humøristisk glimt i øjet, og en masse komiske illustrationer til at belyse fortællingen.

Bedømmelse..
Hvor ville jeg gerne sige, at denne bog fangede mig, at jeg sad og grinte konstant og følte mig godt underholdt. Det gjorde jeg bare ikke. Bogen fangede mig overhovedet ikke og jeg havde svært ved at forstå humoren, og hvorfor denne bog overhovedet var blevet udgivet. Lena Dunham skriver udmærket, men bogen fangede slet ikke mig. Jeg blev træt af at høre om hendes kiksede forsøg med sex og hendes neurotiske tilgang til alt. Det var tydeligt, at Lena Dunham allerede i en tidlig alder led af hypokondri, men det blev lidt trættende. Jeg havde forventet en langt mere oprørende og provokerende bog end det var ud fra, hvad jeg havde læst i medierne.
Nå det var meget negativt, men bogen skal også have lidt positivt med på vejen.. Trods jeg ikke synes det Lena Dunham skrev om var interessant, synes jeg hun skriver godt, og jeg tror, hvis jeg havde set lidt mere af “Girls” bedre kunne forstå hendes humor. Desuden er alle tegningerne i bogen en komisk indslag i bogen (og en god måde at fylde bogen ud på).

Tak til C&K forlag for dette anmeldereksemplar

2/5

ikke den slags

