Tags

Okay jeg har fået anskaffet en masse bøger, men de nye bogindkøb stammer fra december til og med februar (23. februar). Jeg vil lige lave en lille status over mine nye bøger inden bogudsalget begynder den 25. februar, en farlig tid for os bogelskere. Jeg glæder mig ihvertfald, men nok mest til Aalborg Bibliotekernes bogudsalg som begynder samme dag. Jeg har valgt at inddele bøgerne efter, hvor jeg har fået dem. Når du ser listen vil du opdage at jeg ikke selv har købt ret mange af dem, og mange af dem jeg har købt i genbrugsbutikkerne har jeg givet imellem 2-15 kr. for.

Anmeldereksemplar:

Flæsk af Vanessa Joy Hobs

Du af Caroline Kepnes

Sommernattens hemmelighed af Lisa Kleypas

Let it snow af bl.a. John Green

Will Grayson, Will Grayson af bl.a. John Green

Det burde du have vidst af Jean Hanff Korenlitz

Fødselsdagsgave

Hvis jeg bliver af Gayle Forman

På kanten af evigheden af Ken Follett

Hende du forlod af Jojo Moyes

Genbrugsbutik

Livsens ondskab af Gustav Wied

En stjernesag af Helen Fielding

Bridget Jones dagbog 1&2 af Helen Fielding

Forest Gump af Winston Groom

Det lille hus i den store skov af Laura Ingalls Wilder

Oliver Twist af Charles Dickens

One Fifth avenue af Candace Bushnell

Chicago af Alaa Al Aswany

Niceville af Kathryn Stockett

P.S. I love you af Cecilia Ahern (glemt på billedet)

Købt i Føtex og Saxo

Giv slip af Maya Banks

Vinterens løfte af Lisa Klepas

Kvinden der forsvandt af Gillian Flynn

En mand der hedder Ove af Fredrik Backman

Stolthed og lyst af Sylvia Day

Jeg har fået læst nogen af bøgerne, men slet ikke alle. Jeg glæder mig meget til at læse bl.a. Jojo Moyes “Hende du forlod” og Niceville.

Af de bøger jeg allerede har læst vil jeg sige, at “Det burde du have vidst” og “En mand der hedder Ove” har gjort størst indtryk.

bookaholic

Undskyld billedets dårlige kvalitet, men kunne ikke finde mit kamera

