Tags

,

Denne torsdags indlæg handler om SMSpress.dk hvor man igennem ens bibliotek kan læse gratis sms historier. Historierne forløber og en bestemt periode, og skal gøre historien mere virkelighedstro. Det er måske en god ide, men for en læsehest som mig virker det utrolig forvirende med de ofte lange interval imellem sms’erne, og jeg har svært ved huske hvad jeg tidligere har læst. Der er et stort udvalg af historier, af mange kendte forfattere, bl.a. Sissel-Jo Gazan og Kim Fupz Aakeson.

En anden ting der ændrede sig i dag er Ereolen som blev slået sammen med elydbogen. Udvalget er blevet større, men desværre har de midlertidig fjernet app’en så man skal læse det på sin tablet internet app, hvilket virker ret forstyrenede. Jeg håber dog det bliver bedre med tiden, for der er kommet flere gode titler..

Jeg håber næste torsdag, at kunne fortælle lidt om bogevent i den kommende tid, men da bibliotekerne er lidt langtsomme til at få programmerne på deres hjemmeside er det lidt svært, men hvis I kender nogle event så skriv lige en kommentar.

Screenshot_2014-12-09-10-53-30

Sådan ser en smsroman ud på min mobil

Skærmbillede 2015-01-15 18.02.38

