flødesku,

Puha sikke et vejr på en lørdag, endelig har jeg fri og så blæser og regner det som sindsygt. Jeg skal til, at gøre min opgave færdig inden turen går over i Gigantium for at se håndboldherrerne spille mod Island, og ja jeg glæder mig, for udover bøger elsker jeg håndbold, og specielt herrehåndbold.

De fleste har sikkert hørt om blog fænomenet Bitterfissen. En anonym blogger som bamfrit udbasonere hendes holdning og alt og alle. Bitterfissen hedder i virkeligheden Jeanett Veronica Hindberg og har skrevet denne morsomme bog om hendes sidste fire måneder inden hun bliver 41. Hun skriver om hverdagen, facebook, vennerne, familien og trangen efter flødeskum når hun er på 5:2 kuren og ikke mindst trangen efter sex.

Jeg var meget skeptisk med at læse denne bog for sandt at sige har jeg aldrig læst dagbog og tænkte denne bog ville være virkelig mærkelig at læse, men Jeanett skriver rigtig humorisk om livet og selvom jeg er yngre end hende er der mange ting jeg kender fra mig selv. Jeanett tør i denne bog, at sætte ord på det vi (jeg) er for privat til at skrive. Bogen kan måske virke lidt rodet for den røde tråd er der ikke, men det er der vel heller ikke i det virkelige liv altid, vel? Efter at have læst denne bog fik jeg stærkt lyst til at læse “En bittefisses bekendelser” og i foråret kommer endnu en bog.

RRRRR

