Tags

,

Jeg havde en rigtig hyggelig juleaften med en ny bog “If I stay” eller “Hvis jeg bliver” på dansk. December har været et meget indbringende bogmåned, hvilket I også vil se når jeg kommer tilbage til Hammel.

I dagens indlæg vil jeg fortælle lidt om de ideer jeg har for 2015 på min blog. Om alle ideerne bliver til noget vil tiden vise.

Jeg vil hver måned forsøge, at fokusere på et bestemt tema. I januar er temaet f.eks. Historiske romaner. Jeg vil gerne læse mindst én bog inden for genren. Lige med historiske romaner satser jeg ikke på, at læse så mange, da bøgerne er utrolig lange, og jeg har nogle andre bøger som også skal læses.

Jeg vil en hver torsdag fokusere på lidt forskelligt inden for disse 5 temaer: forfatterfokus,Nøj det er gratis,genrefokus,Aktuelt,Event´.

I forfatterfokusset vil jeg fokusere på en forfatter som er relevant i forhold til månedens tema. I den måned, hvor det omhandler en forfatter vil jeg lave et indlæg om den forfatter. Nøj, det er gratis har jeg fundet inspiration i, da jeg lavede et indlæg om Ereolen og netlydbog. I år vil jeg se på dem og mange flere gratis tiltag for os bogelskere. I genrefokus vil jeg fokusere på den genre som er mit overordnet tema. I nogle måneder er ikke en bestemt genre, men så vil jeg vælge et andet relevant fokus eller en genre som interesser mig. I aktuelt vil jeg se på, hvad der sker på bogmarkedet, hvilke nye bøger udkommer og hvad er det nye sort inden for litteratur. Sidst men ikke mindst vil jeg se på, hvilke events som er aktuelle i øjeblikket. Jeg vil specielt fokusere på Nordjylland og Østjylland, men vil også se på events andre steder.

Jeg har 5 forskellige temaer, men ikke i alle måneder er der 5 uger, og der vil en blive undladt, ligeledes vil andre temaer komme ind hvis de er mere aktuelle end de nuværende.

Jeg håber, at se jer alle i det nye år, og tak for de første 2 måneder her på Ruskjærs Bøger

Stammer fra google.dk

Stammer fra google.dk

