Tags

,

I år har jeg sat mig for at jeg vil læse nogle af alle de julefortællinger der er. Jeg har aldrig læst særlig mange, men det vil jeg så prøve i år. Jeg ved ikke om jeg får læst alle på billedet, men nogen af dem VIL jeg læse. Jeg glæder mig specielt til John Green m.fl.’s bog “Let it snow”, men også andre klassikere som f.eks. Charles Dickens’ “Et juleeventyr” som jeg aldrig har læst eller set på film. Jul på slottet er bygget op som en julefortælling i 24 afsnit, og derfor vil der blive læst et afsnit hver dag frem til den 24. december. “Nissen” af Wilhelm Bergsøe fik jeg inspiration til at læse, da jeg i sidste uge genså “Alletiders Nisse”. Jeg håber I alle vil følge i min julelæsning i den kommende tid.

P.S udover bøgerne på billedet har jeg også Maeve Binchys bog “I år bliver det anderledes” men glemte den da jeg tog billedet..

December måned står på læsning af en masse dejlige julehistorier

December måned står på læsning af en masse dejlige julehistorier

