Tags

I dag er det en måned siden jeg skrev mit første indlæg, hvilket jeg synes er ret vildt. Det har været en fantastisk måned med mange rigtig positive læse og blog oplevelser. Jeg tror aldrig, jeg har på en måned læst så mange bøger, men det er nu skønt.

Tak til alle jer der begyndt at følge mig via facebook, bloglovin osv. Tak til alle de kommentarer som er kommet til mine forskellige indlæg.

I denne måned har jeg fået min første anmeldereksemplar som jeg desværre må kæmpe lidt med at få læst, men mon det ikke lykkedes.. Jeg blev kontaktet af en kandidatstuderende fra København som var interesseret i min opgave i forbindelse med opgaveskrivning. Hvilket jeg synes var sjov og skønt. Min blog blev i lørdag anbefalet på en anden blog.

Selvom det har været en travl måned med meget læsning, har jeg virkelig nydt det, og er bestemt ikke blevet træt af det.

Endnu et bogcitat fundet på Pinterest

Endnu et bogcitat fundet på Pinterest

