Tags

Louise har taggede mig i en blog leg der omhandler TBR lister. Jeg havde før læst om denne liste, og så er det nu min tur til at være med i legen..
1. Hvordan holder du styr på din TBR liste?
I modsætning til mange bogelsker har jeg ikke mange lister, jeg har ofte lettest ved at have en liste i mit hoved, men her på det senest har dog fundet glæde i Goodreads to-be-read liste. Udover det har jeg også oprettet et google doks dokument til at holde styr i alle mine bøger. Udover det har jeg en tendens til at bestille en masse bøger hjem fra biblioteket, hvor min reservationsliste ofte ligger omkring de 30.
2. Er dine TBR bøger mmest e-bøger eller print?
Jeg er ikke voldsom vild med e-bøger så print. Når jeg læser e-bøger er det mere en hurtig beslutning.
3. Hvordan beslutter du, hvilken bog du vil læse?
Det er ofte biblioteket der bestemmer, når der kommer en bog hjem til mig eller jeg låner en 14 dags lån, ja så bliver den læst først.
4. Den bog, der har været længst tid på din TBR?
Da mine lister er forholdsvis nye har de ikke været der så længe, men jeg har da en del bøger der hjemme som jeg gerne vil læse, men som har måttet vige pladsen for biblioteksbøgerne.
5. En nyligt tilføjet bog til TBR listen?
En af de bøger der fornylig kom på er “Hvis jeg bliver” af Gayle Forman
6. En bog fra TBR listen, der kun er der, pga. coveret?
Jeg har en forkærlighed for smukke forsider, men umiddelbart er der ingen af bøgerne der kun er der pga. en flot forside.
7. En bog fra TBR listen du ikke har planer om at læse?
De bøger jeg har på vil jeg virkelig gerne læse, men “Don Quijote – Den kløgtige adelsmand af la Mancha” har jeg nok min tvivl om jeg nogensinde får læst.

8. En endnu ikke udgivet bog, som jeg glæder mig meget til
Jeg er fan af Jojo Moyes, så bogen “Hende du forlod” glæder jeg mig sindsyg meget til.
9. En bog alle andre har læst, men som du stadig har til gode
Alle blogger skriver om hvor fantastisk “En mand der hedder Ove” er. Jeg har netop købt bogen i dag, men der er lige mange andre der skal læses først.
10. En bog alle anbefaler dig
“En mand der hedder Ove” igen.
11. En bog på TBR listen, som jeg glæder mig særligt til
Ken Follets mursten “Verdens Vinter” og “På kanten af evigheden” Har netop læst “Giganternes fald” og slugte den trods de 939 sider
12. Antallet af bøger på min TBR liste
Goodreads: 20
Google: 12
På reservationslisten: 26
I hovedet: MANGE
Jeg har desværre ikke så meget kendskab til bogblogger endnu men tagger Rikke og Anne 
