Tags

, , ,

Denne bog fandt jeg oprindeligt en dag jeg var på vagt på et bibliotek pga. det flotte forside. For ofte når jeg finder en bog, hvor jeg ikke i forvejen kender forfatteren opdager jeg den via forsiden eller en spændende ryg. Denne bog har jeg læst på meget kort tid, og den er faktisk lige så god som forsiden.

Handling

Rachel arver et dyrinternat efter sin moster efter hun har mistet sit job, sin lejlighed og sin kæreste. Rachel flytter fra Londons pulserende liv til Longhampthon, hvor hun hurtigt bliver en del af det lille hundesamfund. Hun møder den utrolige hundeelsker Megan, ungkarlen George som ligner lidt Daniel Craig, det barnløsepar Nathalie og Johnny og den fraskilte Zoe. I historien får vi indblik i hvor meget hunde er med til at ændre deres liv, og hvordan de alle forsøger at hjælpe hinanden til en bedre tilværelse fyldt med hunde og kærlighed.

Bedømmelse

Det er en rigtig feel-good bog, hvor jeg ikke kunne undgå at elske alle personerne og ikke mindst hundene. Den er ikke en propaganda for at alle skal have hund, men den fortæller også om bagsiden ved at have hund. En af de historier der rørte mig mest var Zoes historie. Hun står pludselig med en lille hundehvalp som hendes irretrerende eksmand har givet deres drenge på 6 og 7 år. Hun udvikler sig også meget i rollen som enlig mor. Jeg elskede bogen, men hvis man forventer en bog, hvor der hele tiden skal være drama er det ikke denne bog man skal læse. Det er en hyggelig bog med en masse sympatiske mennesker.

RRRRR

Billedet stammer fra Saxo.com

Billedet stammer fra Saxo.com

