I de sidste måneder har jeg læst på forskellige bogblogs, og så tænkte jeg det kunne jeg egentlig godt tænke mig at prøve.
Jeg blogger på denkreativeidemager.blogspot.com om alle mine kreative sysler, så det at blogge er ikke helt nyt for mig. Jeg har også lavet boganmeldser på denne blog. Nu synes jeg bare tiden var kommet til at jeg lavede en rigtig bogblog.
Jeg elsker bøger, og har altid været rigtig glad for bøger. Jeg har studiejob på Aalborg Bibliotekerne, og må ærlig tilstå at siden jeg begyndte, at arbejde der har mit udlån og reserveringer af bøger steget mærkant.
Jeg har en stor forkærlighed for Chick-lit, men læser også andet, bl.a. historiske fiktions romaner. Jeg vil på denne blog prøve at udfordre mig selv til at læse genre og forfattere som jeg normalt ikke læser.
Jeg er spændt på at begynde og håber der i løbet af søndagen eller mandagen vil komme en anmeldelse af en bog jeg er ved at læse. Udover anmeldelser vil jeg forsøge, at lave indlæg som handler om mine oplevelser med bøger. Hvad det bliver ved jeg endnu ikke. Men jeg håber du vil læse med og kommentere.

En god bog jeg læste i sommerferien

